Известие

Collapse
No announcement yet.

Окачване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
    Значи опитния шофиор и с изтекли амортесиори ще овладе колата по добре от някой дето не може да кара и е сложил кони брембо и какво ли още не сичко си е в ръцете , а аз също смятам че виктор и по одачният избор
    Нещо не ти разбрах поста никак. На база на какво ще обясниш, че виктор е по-добре? Карал ли си с Кони? На колко години си и праз дългия си стаж с какви други амортисьори си карал?
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      Нещо не ти разбрах поста никак. На база на какво ще обясниш, че виктор е по-добре? Карал ли си с Кони? На колко години си и праз дългия си стаж с какви други амортисьори си карал?
      Боби, не се ядосвай. Не си струва. Но Кони имат само за Имола предни пълнители, поне за моята беше така.

      Comment


      • #33
        Аз не казвам нищо просто споделям мнения и впечатления не бива да се превръща в култ дадена марка и да не се разбира че се заяждам защотото не е така проста споделям впечетление

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Абе,деца!Нашите са си със спортно окачване по задание и по принцип.Амортисьотите са Виктор и само тоя,който не е карал с такива,може да предлага други.Кони са чудесни амортесьори,но не са Виктор.Те са много добри за голф и опел,но доколкото знам и сериозните голфари предпочитат Виктор.Ако могат да си ги позволят.Аз карам с такива и знам разликата.Отделен е въпроса,че напоследък всички фирми предлагат качествени амортесьори.Стига да можеш да си ги платиш!
          А с Кони карал ли си ???,щото аз покарах с виктор ,в работата сложиха такива на служебния пасат и сега е като лодка, нестават за спортно каране,ако не си забелязал въпроса на колегата Събев, той пита за спортни а Виктор още неправят такива тъй ,че не спами темата щото се излагаш като модератор на раздела .
          Значи аз бях сложил на мойта конита и предницата се държеше перфекно,непомня точно но мисля 400 лв ми излезнаха, от Руди ги поръчах и ги почаках 1 месец.Другите с които съм карал и държат ,това са оргиналните на Боге,те също са супер.
          Ето намерих линка на старата тема:
          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=%EA%EE%ED%E8
          Last edited by alfista; d.m.y г., 22:44.
          Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
          sigpic

          Comment


          • #35
            33

            От около месец и аз съм с Конита отпред колата стана доста по "приятна" за каране,настроих ги на +50%(настройва се силата с която амортисьорът противодейства,като максимума е +100%) По каталог Конито за 33 не е за Имола(с малко преправяне става и на Имола).Аз ги бях приготвил за Имолата,но по-стечение на обстоятелствата сега са на 16-ката,гадно е че за реглажа трябва да се разглобява макферсона.
            Подкрепям Алфиста и Боби,Боге или Кони
            А да и с глобо покарах ама много бързо се предадоха
            33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990 & 164SuperV6/2959cc/1997

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от alfista Покажи съобщение
              А с Кони карал ли си ???,щото аз покарах с виктор ,в работата сложиха такива на служебния пасат и сега е като лодка, нестават за спортно каране,ако не си забелязал въпроса на колегата Събев, той пита за спортни а Виктор още неправят такива тъй ,че не спами темата щото се излагаш като модератор на раздела .
              Значи аз бях сложил на мойта конита и предницата се държеше перфекно,непомня точно но мисля 400 лв ми излезнаха, от Руди ги поръчах и ги почаках 1 месец.Другите с които съм карал и държат ,това са оргиналните на Боге,те също са супер.
              Ето намерих линка на старата тема:
              http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=%EA%EE%ED%E8
              Не смятам че колегата Mordohy се излага той просто си даде мнението с цел да помогне и това не е Спам! нз от кого стана излагане ,дайте да не превръщаме тема в словестна престрелка

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от rasho 33 imola Покажи съобщение
                От около месец и аз съм с Конита отпред колата стана доста по "приятна" за каране,настроих ги на +50%(настройва се силата с която амортисьорът противодейства,като максимума е +100%) По каталог Конито за 33 не е за Имола(с малко преправяне става и на Имола).Аз ги бях приготвил за Имолата,но по-стечение на обстоятелствата сега са на 16-ката,гадно е че за реглажа трябва да се разглобява макферсона.
                Подкрепям Алфиста и Боби,Боге или Кони
                А да и с глобо покарах ама много бързо се предадоха
                Аз съм с нови глобо от 2 години и съм много доволен. Имаш ли някаква информация за тях,че аз нищо немога да намеря. Червени са на цвят,но май не са спортни?
                Attached Files
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Comment


                • #38
                  Нямам инфо за Глобото.Моите бяха черни,маслени
                  Твоите газови ли са?
                  Виж тук http://www.osrav.it/PRO_102_eng.htm
                  А относно амортисьорите Виктор,не се ли пишат Viktory?
                  Колега Събев цената на 4-те аморт.Кони от Руди96 е около 750лв.
                  33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990 & 164SuperV6/2959cc/1997

                  Comment


                  • #39
                    На амортисьорите пише Wiktory
                    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                      На амортисьорите пише Wiktory
                      Мерси а защо се отказа от тях?
                      33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990 & 164SuperV6/2959cc/1997

                      Comment


                      • #41
                        Много лашкат ... а хич не бяха свършили
                        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                        Comment


                        • #42
                          Абе,нямаше ме една седмица и тука е станало пълен кенеф!Май се напълнихме с голфаджии!Щом друса,значи държи мноо яко!Полото ми беше последователно със Сач,Монрое и чак ,като сложих Кони заспа.Това,като отговор на Алфиста.Колкото за това,коя марка държи най-добре-това е безсмислен спор.Всичко зависи от цената.Отзат съм с Виктор,защото можех да си ги позволя.Бяха по 120 евро,но предните са ми Монрое рефлекс,защото Виктор бяха 260 евро бройката с отстъпка 20%.За това и не се предлагат у нас.Боге също са перфектни амортисьори.Представям си Рашо 33 Имола,как ще кара с неговите амортисьори в Турция.Колицата му ще стане в първите 100 километра на дреп.
                          За това нека приемем,че всеки си слага амортисьори по джоба и по това,каква возия иска.Няма лоши амортисьори.Говорих за Виктор,защото след 255 000 км,все още отговаряха на изискванията на прегледа в Гърция.
                          Иначе аз не налагам нито моето мнение,нито истерично повтарям,че Щил е най-добрия моторен трион.Моя е Макита с комп!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от alfista Покажи съобщение
                            А с Кони карал ли си ???,щото аз покарах с виктор ,в работата сложиха такива на служебния пасат и сега е като лодка, нестават за спортно каране,ако не си забелязал въпроса на колегата Събев, той пита за спортни а Виктор още неправят такива тъй ,че не спами темата щото се излагаш като модератор на раздела .
                            Значи аз бях сложил на мойта конита и предницата се държеше перфекно,непомня точно но мисля 400 лв ми излезнаха, от Руди ги поръчах и ги почаках 1 месец.Другите с които съм карал и държат ,това са оргиналните на Боге,те също са супер.
                            Ето намерих линка на старата тема:
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=%EA%EE%ED%E8
                            Колега,имаш съществени пропуски и като модератор съм длъжен да ти ги посоча.Първо не съм модератор на раздела,а на 145/46 и общ технически.Второ ,ако си мислиш,че модератора е нещо средно между каталог и технически спаравочник си в дълбоко заблуждение.Работата на мода е да потдържа форума чист.Във всяко отношение!!!Тука пиша,като човек патил и фен на 33-ките!Трябва да правиш разлика между модераторската ми работа и постовете ми като обикновен юзер!Ако отправиш към мен лично,каквото и да било е към Мордохай юзера,но когато споменеш,че съм модератор-обсъждаш МОДЕРАТОР!
                            Помисли за нюансите!
                            Тука сме да се забавляваме и помагаме.Понякога се палиме и пишеме и глупости и простотии,но винаги,поне тоя раздел е бил за пример на коректност.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #44
                              Да оспамя и аз тей и тей сте тръгнали после някой да трие ! mordohy що не си и мод тук ти най-много постове имаш именно тук ?
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • #45
                                Влизаме в безмислени спорове и май всички забравят,че човека търсеше спорни амортисьори. Нормални явно си има. Мисля, че освен Конитата, нито едни от споменатите по-горе амортисьори в постовете не стават за целта. Предимството им е ,че могат да се регулират по твърдост в зависимост от мястото което искаш да караш (драг,писта,балкан и т.н.)
                                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                                Comment

                                Working...
                                X